Friday 14 August 2015

Dam Ular - Permainan Menguji Minda Pelajar Versi Kit Bijak Wang

Pernah Main Dam Ular?


Kalau masa saya kecil dulu, permainan paling asas untuk mengisi masa lapang yang mungkin juga dimainkan oleh semua generasi zaman 80-an hingga 90-an pastinya anda masih ingat tentang DAM AJI dan satu lagi yang popular ialah DAM ULAR...

Tapi, jika diimbas semula permainan ini, ada sesuatu yang IN sangat tentang permainan ni. Ia membuatkan kita bersabar, berfikir tentang strategi dalam balingan dadu, menanam azam nak cepat sampai atas, kurangkan kesilapan dan macam-macam lagilah...#bestnya main masa kecik dolu..hehe

Kini, atas inisiatif cendekiawan UPM, tercetusnya idea permainan berunsurkan pendidikan untuk membimbing kanak-kanak meningkatkan ilmu dalam bidang kewangan dipanggil KIT BIJAK WANG..



Kit Bijak Wang ini sangat sesuai untuk dimiliki oleh semua kanak-kanak berumur 6-12 tahun. Salah satu langkah tepat para ibu bapa untuk mendidik anak bijak menguruskan wang sebagai persediaan mereka menghadapi cabaran kewangan yang lebih besar apabila mereka dewasa kelak.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk dan harga yang ditawarkan, sila hubungi admin Gen Bijak Wang Marketing di talian 012-2673095 atau emel kepada gbwperak@gmail.com.my.

Cepat-cepat beli dan saksikan keberkesanannya ke atas anak-anak anda!!!

No comments:

Post a Comment